Flebolog Kraków | Najlepsi Specjaliści | Klinika Genesis

Zmagasz się z chorobami żył? Profesjonalny flebolog zapewnia skuteczne wsparcie w leczeniu dolegliwości ze strony układu limfatycznego. Przekonaj się, w jaki sposób krakowska Klinika Genesis – Medycyna Przyszłości może pomóc Ci w odzyskaniu komfortu codziennego funkcjonowania.

Proces leczenia rozpoczyna się od konsultacji lekarskiej u chirurga naczyniowego, który na podstawie oceny klinicznej i badania USG Doppler stwierdza drożność i wydolność układu żylnego, a także ocenia ewentualne odstępstwa od prawidłowego stanu. Następnie lekarz wraz z pacjentem decyduje o rodzaju leczenia, które przyniesie optymalny rezultat. Nasza klinika flebologii funkcjonująca w Krakowie to miejsce, gdzie w efekcie skutecznej, indywidualnie dobranej terapii, pacjenci rozpoczynają życie bez bólu i uczucia ciężkości nóg, obrzęków, pajączków, żylaków.

Czym jest flebologia?

Flebologia to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin współczesnej medycyny. Zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób żył oraz układu limfatycznego. W poprzednich latach choroby żył były słabo rozpoznawalne, niekiedy uważane też za mało istotne. Rozwój nauki w tej dziedzinie pokazał, jak istotne są patologie układu żylnego i jak wielka liczba pacjentów cierpi z tego powodu.

W naszym centrum flebologii w Krakowie specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości. Niezmiennie jednak, stosowane przez lekarza flebologa czy chirurga naczyniowego leczenie jest możliwie jak najmniej inwazyjne.