Procedura ClaCS | Flebologia | Zabiegi | Klinika Genesis

Procedura ClaCS

Flebologia

Procedura ClaCS

Jest to jedna z najnowszych technik stosowanych we flebologii – została wymyślona przez wybitnego Flebologa z Sao Paulo – Doktora Kasuo Miyake. Procedura polega na połączeniu skleroterapii oraz lasera ND-YAG typu long Pulse. Klinika Genesis dysponuje sprzętem najnowszej jakości, jakim jest laser V-laser. O zdolnościach tego lasera można się zapoznać w zakładce laseroterapia.

Procedura ClaCS jest procedurą skierowaną dla pacjentów o dużej ilości nieestetycznych zmian skórnych o charakterze teleangiektazji, pajączków, wenulektazji. Cały zabieg trwa od 20-40 min w zależności od ilości zmian. Zabieg ClaCS już po pierwszej terapii daje niesamowite efekty wizualne. Pacjent nie musi nosić pończoch po zabiegu, wychodzi z kliniki zaraz po wykonaniu całej procedury.

Jakie są wskazania do przeprowadzenia zabiegu?
  • bezpośrednio po zabiegu należy spacerować ok. 15-30 min; nie wolno w tym czasie siedzieć lub stać
  • kompresja pozabiegowa, uwzględniając wielkości i rozległości ostrzykiwanych naczyń powinna być stosowana przez 2-4 tygodnie w ciągu dnia zgodnie z zaleceniami lekarza wykonującego zabieg; zastosowany wyrób uciskowy nie przeszkadza w wykonywaniu czynności dnia codziennego, natomiast istotnie zmniejszenia dolegliwości bólowe i przyspiesza gojenie
  • pacjent powinien utrzymywać czynny tryb życia, nie wymaga zwolnienia lekarskiego
  • należy unikać dłuższego stania lub siedzenia