iPixel Alma | Laseroterapia | Zabiegi | Klinika Genesis

iPixel Alma

Laseroterapia

Zabieg laserowy iPixel Alma

Zabieg do usuwania blizn i rozstępów przynoszący błyskawiczne efekty w zakresie poprawy jakości skóry w stosunkowo nieinwazyjny sposób. Polecany jest wszystkim osobom, które chcą odświeżyć skórę i pozbyć się niedoskonałości takich jak: zmarszczki, blizny potrądzikowe i powypadkowe, rozstępy, przebarwienia i inne problemy skórne. Doskonale sprawdza się jako zabieg odmładzania skóry, czy resurfacingu twarzy.

Wykorzystywana przez laser iPixel nowa technologia polega a zastąpieniu jednej wiązki laserowej zespołem kilkudziesięciu mikrowiązek o dobrze kontrolowanej głębokości penetracji w naskórek i skórę właściwą. Matryca lasera doprowadza do powstania zespołu punktów, które nazywamy mikrourazami termalnymi, pozostawiając przy tym nienaruszone tkanki, zdrowe komórki przyspieszające odbudowę danego obszaru. Podczas zabiegu trwającego około 30 minut pacjent może odczuwać delikatne pieczenie, jednak miejscowe schładzanie skóry zapewnia optymalny komfort i niweluje ból.

Dla uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się przeprowadzenie 3-5 zabiegów, w odstępach 2-4 tygodniowych. Efekty są szybkie i postępujące. Dzięki temu, że laser nie narusza skóry, okres gojenia jest błyskawiczny. Wpływ na krótką rekonwalescencję ma również zastosowanie specjalistycznego sprzętu chłodzącego skórę. Całkowita regeneracja skóry trwa około 28 dni.
Po zabiegu
Po zabiegu można od razu podjąć normalną aktywność. Dla przyspieszenia regeneracji naskórka, zalecane jest stosowanie dermokosmetyków nawilżających. Ważna jest także ochrona skóry przed szkodliwym działaniem słońca za pomocą kremu z filtrem SPF 50.
  • choroby nowotworowe
  • ciężkie i niewyrównane schorzenia ogólnoustrojowe (niewydolność nerek, cukrzyca, niestabilna choroba niedokrwienna serca)
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • przyjmowanie w ostatnich 6 miesiącach retinoidów, antybiotyków, leków przeciwdepresyjnych lub immunosupresyjnych