Karboksyterapia - Julie | Laseroterapia | Zabiegi | Klinika Genesis

Karboksyterapia - Julie

Laseroterapia

Karboksyterapia systemem Julie

Karboksyterapia to zabieg polegający na precyzyjnym wprowadzeniu pod skórę dwutlenku węgla. Ważną informacją jest, iż podawany dwutlenek węgla jest czystym, medycznym gazem, co gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo i skuteczność zabiegu. Karboksyterapia pobudza naturalne procesy, które często są uśpione w naszym organizmie, ze względu na starzenie się, nieprawidłowy styl życia, odżywiania, brak aktywności fizycznej.

W momencie iniekcji gaz rozchodzi się równomiernie pod skórą, rozszerza naczynia krwionośne a dzięki temu poprawia odżywienie i dotlenienie tkanek. Podawany dwutlenek węgla stymuluje procesy regeneracji tkankowej, powstają nowe, drobne naczynia krwionośne, więc skóra staje się biologicznie młodsza i silniejsza.

Karboksyterapia wykonywana przy pomocy systemu Julie umożliwia dobranie idealnych parametrów zabiegowych do danego problemu, jego stadium i stopnia zaawansowania. Urządzenie Julie wskazuje zalecane miejsca iniekcji, określa i ustawia pożądany przepływ CO2, odpowietrza system, wyświetla ważne informacje dotyczące wykonania zabiegu w określonym wskazaniu.
Po zabiegu
Karboksyterapia systemem Julie jest całkowicie bezpieczna, niemal bezbolesna i bardzo skuteczna. Nie wymaga okresu rekonwalescencji. Pacjent może swobodnie wrócić do codziennych aktywności zaraz po zabiegu. Powinien jedynie przez 72 godziny unikać miejsc narażających na infekcję, tj. basen, solarium, czy sauna.
Jakie są wskazania do przeprowadzenia zabiegu?
  • redukcja lokalnej tkanki tłuszczowej
  • redukcja rozstępów
  • redukcja blizn
  • redukcja cellulitu