LipoCyro – kriolipoliza | Laseroterapia | Zabiegi | Klinika Genesis

LipoCyro – kriolipoliza

Laseroterapia

LipoCyro – kriolipoliza

Kriolipoliza LipoCyro to nieinwazyjna metoda redukcji tkanki tłuszczowej za pomocą zimna. Sprawia, że pacjent traci od 25 do 45% grubości warstwy tkanki tłuszczowej. To idealne rozwiązanie dla osób, które pomimo ćwiczeń i stosowania diety nie mogą pozbyć się cellulitu, otyłości i nadwagi, bądź lokalnie nagromadzonych komórek tłuszczowych na partiach typu brzuch, pośladki, uda, podbródek.

Do ciała pacjenta przykłada się specjalny aplikator, który wykorzystując efekt próżni zasysa i schładza tkankę, powodując selektywne uszkodzenie komórek tłuszczowych. Ekspozycja komórek tłuszczowych na zimno prowadzi do uwolnienia cytokin i innych mediatorów stanu zapalnego, które stopniowo trawią zajęte komórki tłuszczowe w ciągu miesiąca po zabiegu. Lipidy z komórek tłuszczowych są powoli uwalniane i stopniowo eliminowane z organizmu, w wyniku czego grubość warstwy tłuszczowej maleje.
Zalety kriolipolizy LipoCyro
  • bezbolesna
  • bezinwazyjna
  • skuteczna
  • nie wymaga rekonwalescencji
  • ubytek tkanki tłuszczowej nawet do 45%
Po zabiegu
Po zabiegu nie ma okresu rekonwalescencji. Pacjent może wrócić do codziennych aktywności. W miejscu, które zostało poddane zabiegowi może pojawić się zaczerwienienie, które ustępuje w przeciągu kilku godzin. Efekt zabiegu nie jest widoczny od razu i potrzeba kilku miesięcy, aby nasz organizm pozbył się obumarłych komórek tłuszczowych. Pełen rezultat jest widoczny po 2-4 miesiącach, w zależności od indywidualnych predyspozycji organizmu pacjenta.
  • ciąża
  • niewydolność wątroby, kamica wątrobowa
  • choroby wewnętrzne: nowotwór, cukrzyca, aktywna infekcja, epilepsja, inne zburzenia neurologiczne, alergia
  • metalowe, plastikowe lub sylikonowe elementy