Termolifitng VenusLegacy | Laseroterapia | Zabiegi | Klinika Genesis

Termolifitng VenusLegacy

Laseroterapia

Zabieg Termolifitng VenusLegacy

Termolifitng VenusLegacy łączy w sobie multipolarną falę radiową (RF) z impulsowym polem magnetycznym (Magnetic Pulse Therapy) oraz technologię VariPulse. Umożliwia kształtowanie sylwetki, eliminowanie cellulitu i zwiększenie elastyczności skóry twarzy i ciała. To zabieg bezinwazyjny, bezbolesny i bez konieczności długiej rekonwalescencji.

Do zabiegów na mniejsze obszary ciała jak: twarz, szyja czy dekolt urządzenie wykorzystuje głowicę zabiegową Diamond Polar. Przeznaczona jest do wykonywania zabiegów ujędrniających skórę w okolicy oczu oraz redukujących obrzęki pod oczami, przywracających napięcie skóry podbródka oraz redukujących jego objętość, liftingujących i ujędrniających skórę twarzy, szyi i dekoltu, poprawiających gęstość i owal twarzy, minimalizujących drobne zmarszczki na dekolcie.

Do zabiegów konturowania ciała urządzenie posiada aż 3 głowice zabiegowe. SCULPT FX służy do zabiegów na duże partie ciała m.in: brzuch, boczki, uda, pośladki. LIFT FX służy do zabiegów na mniejsze partie ciała m.in: ramiona, kolana. OctiPolar stosuje się na wrażliwsze i bardziej wiotkie powierzchnie ciała.
Jakie jest zastosowanie termoliftingu VenusLegacy?
  • nieinwazyjne konturowanie ciała
  • redukcja cellulitu
  • redukcja zmarszczek
  • redukcja obwodu
W zależności o stanu wyjściowego skóry i tkanki podskórnej zaleca się wykonanie serii 4-6 zabiegów wykonywanych w odstępach 7-10 dniowych. Zabiegi trwają około 30-40 minut w zależności od obszaru.
  • ciąża oraz karmienie piersią
  • choroby nowotworowe
  • metalowe implanty w miejscu zabiegu
  • wszczepiony stymulator serca