Nici PDO - lifting | Medycyna estetyczna | Zabiegi | Klinika Genesis

Nici PDO - lifting

Medycyna estetyczna

Lifting nićmi PDO

Nici PDO to syntetyczne monofilamentowe włókna wymyślone w Korei, które bardzo szybko stały się popularne na całym świecie. Zbudowane są z jednej wiązki i charakteryzują się jednolitą, pozbawioną zagłębień i bruzd powierzchnią, w której mogłyby kolonizować się bakterie. Stosuje się je od wielu lat m.in. w medycynie estetycznej, chirurgii plastycznej, okulistyce, ginekologii, chirurgii ogólnej.

Cała procedura jest bardzo prosta. Polega na wszczepianiu pod skórę rozpuszczalnych nici, które rozpuszczając się, stopniowo stymulują syntezę kolagenu, fibroblastów i angiogenezę, dzięki czemu następuje lifting skóry. Staje się ona gładsza, bardziej świetlista, zmarszczki znikają, owal twarzy się podnosi, obwisłe tkanki ulegają wzmocnieniu.

Nici PDO płynnie przechodzą przez tkanki, dzięki czemu struktura skóry nie ulega uszkodzeniu podczas zabiegu. Procedura jest bezpieczna, skuteczna, nie wymaga nacięć i nie pozostawia blizn, a także gwarantuje natychmiastowe rezultaty. Nici są całkowicie wchłaniane, pacjent nie widzi ich ani nie czuje. Całkowity czas rozpuszczania nici wynosi od 180 do 210 dni.
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • choroba nowotworowa
  • otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry
  • zaburzenia krzepliwości krwi