Mezoterapia metodą Dr. Cyj | Trychologia | Zabiegi | Klinika Genesis

Mezoterapia metodą Dr. Cyj

Trychologia

Mezoterapia metodą Dr. Cyj

Zabieg Mezoterapii metodą Dr. Cyj to pierwsza na świecie peptydowa terapia włosów. Polega na wstrzykiwaniu do skóry właściwej preparatu Dr. Cyj Hair Filler. To jasny, przejrzysty i o niskiej lepkości żel, zawarty w sterylnej, szklanej strzykawce. Cechuje się on unikalną formułą 7 peptydów i kwasu hialuronowego, która zatrzymuje wypadanie włosów, przyspiesza ich odrost, zagęszcza je i pogrubia.

Zabieg pielęgnuje skórę głowy, wspomaga krążenie krwi i rewitalizuje mieszki włosowe. Pobudza wzrost włosów, zwiększając wielkość mieszków włosowych. Przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn z alopecją, osób po przeszczepie włosów, dla każdego kto chce pogrubić i zagęścić włosy.

Prace nad preparatem Dr. Cyj Hair Filler trwały ponad 10 lat! Jego innowacyjność polega nie tylko na samym jego składzie, ale również na nowej opatentowanej przez Caregen technologii „Przedłużonego Uwalniania Substancji Aktywnych. To zupełny przełom, jeśli chodzi o sposób dostarczania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.

Lekarz określa obszar iniekcji i oczyszcza powierzchnię poddawaną zabiegowi. Na 30 minut przed zabiegiem nakłada krem znieczulający, a następnie zmywa go i sterylizuje powierzchnię poddawaną zabiegowi. Po oczyszczeniu skóry wprowadza preparat Dr. Cyj Hair Filler do skóry właściwej za pomocą cienkiej igły.
Dla kogo przeznaczony jest zabieg?
Zabieg wskazany jest w przypadkach takich jak m.in. wypadanie włosów związane ze stresem, łysienie androgenowe, sezonowe wypadanie włosów. To też świetny zabieg wzmacniający włosy przed i po przeszczepie.
Ile trwa terapia?
Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Sam zabieg trwa ok. 30 min i jest praktycznie bezbolesny – nie wymaga znieczulenia.
Przed zabiegiem:
  • Nie pić alkoholu na 1 tydzień przed zabiegiem
  • W przypadku przyjmowania leków lub uprzednio występujących niepożądanych reakcjach na lek, należy poinformować o tym lekarza przed zabiegiem
Po zabiegu
Po zabiegu w miejscu wstrzyknięcia mogą wystąpić: zaczerwienienie, opuchlizna, obrzęk, krwiak, swędzenie i lekki ból. Objawy te ustępują w ciągu 72 godzin.
Jakie są przeciwwskazania do przeprowadzania zabiegu?
  • uczulenie na którykolwiek ze składników preparatu
  • zakażenia bądź choroby skóry w obszarze iniekcji
  • zapalenie/podrażnienie skóry głowy
  • przyjmowanie leków immunosupresyjnych