Mezoterapia skóry głowy | Trychologia | Zabiegi | Klinika Genesis

Mezoterapia skóry głowy

Trychologia

Mezoterapia skóry głowy

Mezoterapia to zabieg stosowany w leczeniu różnych schorzeń skóry, polegający na wstrzykiwaniu bezpośrednio w obszary dotknięte chorobą niewielkich dawek substancji leczniczych (leków przeciwzapalnych, witamin i substancji odżywczych). Owe substancje pobudzają wzrost i hamują wypadanie włosów, przynosząc doskonałe efekty w poprawie jakości włosów i kondycji skóry głowy.

Mezoterapia skóry głowy to idealny zabieg dla osób, które borykają się z problemem łysienia lub nadmiernego wypadania włosów. Sprawdza się zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn, przynosząc wymierne efekty już po pierwszym zabiegu. W Klinice Genesis każdy Pacjent otrzymuje indywidualne zalecenia, zatem wstrzykiwane substancje oraz częstotliwość zabiegów mogą się różnić w zależności od danego przypadku.

Zabieg jest mało bolesny, ponieważ iniekcje wykonywane są strzykawką z bardzo cienką igłą. W razie dużej wrażliwości na ból można zastosować dodatkowe znieczulenie miejscowe np. w kremie. Cały zabieg trwa około 30 minut. Po iniekcji trycholog wykonuje specjalny masaż głowy, aby równomiernie rozprowadzić substancje lecznicze.
Jakie są wskazania do przeprowadzania zabiegu?
  • wypadanie włosów spowodowane nieprawidłowym odżywianiem się, słabym krążeniem, zmianami hormonalnymi, ciążą i laktacją, nadmiernym promieniowaniem słonecznym, nadmiernym stresem
  • łysienie typu męskiego
  • łysienie plackowate
  • łysienie rozlane
Jakie są przeciwwskazania do przeprowadzania zabiegu?
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • choroby nowotworowe
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych